|
Erithiel
|
 |
« on: 2008.09.20 19:24 » |
|
Jeg har levelet min Chosen til 9 nu. Jeg syntes det kunne være cool hvis vi kunne blive enige om server og side snart.
Afstemningen kører 30 dage, og man kan ændre sin stemme undervejs.
|
|
|
|
|
|
"Everything you can imagine is real." -Pablo Picasso 
|
|
|
|
zlatta
|
 |
« Reply #1 on: 2008.09.21 09:02 » |
|
Jeg har min WP på 8 nu på Ellyrion, og det er klart bedre ikke at skulle vente på scenarios imo...min disciple på Alarielle er også deromkring men kun rr3, fordi køen er så lang.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xiaz
|
 |
« Reply #2 on: 2008.10.01 07:04 » |
|
Her er lidt stille... har i opgivet ævret?  Jeg har været optaget i RL: Coloplast "rationaliserede" i torsdags og jeg kom med i bølgen, men har nu fået nyt arbejde hos Novo - så ingen ko på isen..... faktisk betyder det, at jeg har masser af tid i oktober  ......... så hvilken server skal jeg koncentrere mig om?
|
|
|
|
|
|
Ahn'Qiraj: Xiaz - 80 Mage Nagrand: Xiaz - 80 Druid, Ciaz - 71 Hunter
|
|
|
|
Erithiel
|
 |
« Reply #3 on: 2008.10.01 08:41 » |
|
Jeg er her endnu. Men hvis alle laver nye toons konstant, og på forskellige servere, så sker der selvsagt ret lidt. Jeg har haft max travlt med at overlevere frem imod min orlov 1/10-31/12. Vi har også rationaliseret, og min afdeling er reduceret til 2/3. Jeg er dog stadig på holdet. Jeg spiller Tharross på Order - Ellyrion for tiden. Husk /channeljoin ADM når du er på.
|
|
|
|
« Last Edit: 2008.10.01 08:45 by Erithiel »
|
|
|
|
|
|
Gratmut
|
 |
« Reply #4 on: 2008.10.01 12:59 » |
|
Jeg er gået lidt kold på spil for tiden. Men hvis jeg spiller er jeg nok at finde på min lille ny dorf Bjolnar på Ellyrion. Igen ingen scenarier på dorf holdet, så jeg hopper nok til imperiet når jeg møder en flyvemester. Håber på der er mere gang i den der.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xiaz
|
 |
« Reply #5 on: 2008.10.01 14:02 » |
|
Jamen... så holder jeg fast i min Warrior priest så.... Xiaz is the name 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zlatta
|
 |
« Reply #6 on: 2008.10.02 08:09 » |
|
Jeg er fortsat igang på Ellyrion, og joiner altid adm. Min WP er vist 13 eller 14, der er nu lidt ventetid på scenarier...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jakob
|
 |
« Reply #7 on: 2008.10.04 16:36 » |
|
Hehe, dem fra CC er på den oprindelige plan, de spiller Destruction på Ellyrion
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erithiel
|
 |
« Reply #8 on: 2008.10.04 21:30 » |
|
Han, du bliver sgu ikke kommunikations minister Jakob  Men jeg har ikke fået spillet i nærheden af hvad jeg troede, så jeg er stadig med på det hele, bare vi kan bestemme os. Destro på Elly er dog nok det ringeste, set med population øjne. Destro på Alar tror jeg er bedst - der er mange på begge sider derovre.
|
|
|
|
« Last Edit: 2008.10.04 21:31 by Erithiel »
|
|
|
|
|
|
xiaz
|
 |
« Reply #9 on: 2008.10.05 19:13 » |
|
Min erfaring fra WoW... det største problem er at finde ligesindede at spille med; så hvis der er større chance for at finde det som destruction på Ellyrion, så er jeg klar på at slette mine order toons....... det skal helst bare være snart vi beslutter  Jakob - bare tag en beslutning, så følger vi med (ikke at jeg kan svare for andre, men kaoset er der jo allerede, og det virker som de fleste (minus Kenneth) går i tomgang  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jakob
|
 |
« Reply #10 on: 2008.10.05 21:12 » |
|
De har lavet en guild, worthy few. Jeg har lavet et par toons der, men jeg skal lige spille icewind dale 2 færdig =p Er i sidste chapter. Det er et fedt spil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erithiel
|
 |
« Reply #11 on: 2008.10.06 09:08 » |
|
Min erfaring fra WoW... det største problem er at finde ligesindede at spille med; så hvis der er større chance for at finde det som destruction på Ellyrion, så er jeg klar på at slette mine order toons....... det skal helst bare være snart vi beslutter  Jakob - bare tag en beslutning, så følger vi med (ikke at jeg kan svare for andre, men kaoset er der jo allerede, og det virker som de fleste (minus Kenneth) går i tomgang  ) Min Order Warrior Priest 'Tharross' på Ellyrion er lvl 10, og jeg har netop joinet en guild. Ikke noget vigtigt, eller nøje udvalgt guild, men lidt nitte alligevel at skulle delete. Så jeg vil lige høre: Er det det vi gør?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xiaz
|
 |
« Reply #12 on: 2008.10.06 11:02 » |
|
Jeg er level 8 og synes også det er en nitte..... men at vi bliver samlet (og gerne med flere, som nogle af os kender) er alfa og omega for mig...... så i det lys er 8 levels til at overleve  Jeg tror Kenneth er mest ramt af det, så hvad siger du?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gratmut
|
 |
« Reply #13 on: 2008.10.06 11:28 » |
|
Er pt. på lvl 10 på en BW, men jeg er lidt ligeglad om det bliver det ene eller det andet. Jeg synes BW er det sjoveste jeg har spillet indtil videre, men der findes jo ligende på dest. siden også. Dorf/Greenskin start området er dog klart det ringeste jeg har prøvet, så der vil jeg helst undgå. Har ikke prøvet elf-området.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zlatta
|
 |
« Reply #14 on: 2008.10.07 13:37 » |
|
Jeg er frisk på at slette min WP, men jeg er dog enig med Thomas, vi kommer til at vente længe på hvert scenarie med den store forskel i population....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|